woensdag 27 maart 2013

Ik kom eraan


Ik weet het, ik weet het. Ik ga over de tong. Voor de schoolpoort, in de rij bij de bakker, tijdens die paar ongemakkelijke minuten in de lift. Overal waar mensen zich geroepen voelen om small talk te produceren, is er wel iemand die zich luidop afvraagt waar ik toch blijf.
Wel, het zit zo. Ik kreeg een uitnodiging voor een feestje op de maan. En ik dacht: Ach, ik spring daar even binnen, dan ben ik nog ruim op tijd. Maar ja, je weet hoe dat gaat. Het was er gezellig, de drank vloeide rijkelijk en ik verloor, zoals dat heet, de tijd uit het oog. Er was ook een waanzinnig aantrekkelijke man op dat feestje en nou ja, ik had opeens niet meer zoveel haast om jullie kant op te komen.
Ik weet het, ik weet het. Waar gaat het heen als zelfs ik lak krijg aan tradities en de gang van de natuur. Ik weet het, het is alweer bijna Pasen. Ik heb jullie smeekbeden gehoord en ik kom eraan. Ik heb mijn vriend de zon gevraagd om vast vooruit te reizen. Ik volg nu echt snel. Beloofd. Erewoord en zo.

Liefs
Lente

P.S. Foto van hier

14 opmerkingen:

  1. Oké, nu ben ik gerustgesteld. Ze komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg, dit kunnen maar beter geen loze beloftes zijn! (want anders vind ik je niet meer leuk en ga ik verhuizen naar een land waar je lekker toch nooit langskomt... ergens in Afrika ofzo... lekker puh!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef zeg! ik was de hoop al helemaal kwijt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :)) grappig! en... oef eindelijk! 't Wier tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik dacht eerst 'waar heeft ze het over' maar fijn om te horen dat ze er aan komt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awel, waar zit ge, waar zit ge??? Kom aan dan ... "Haast u, haast u, wij staan te wachten... looplooplooplooploop....... véél te laat, véél te laat....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig, ze komt echt! Net nu ik de moed bijna begon te verliezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die knappe man bevond zich dan zonder twijfel in Nantes, want daar was ze vorige week alomtegenwoordig, die Lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor je brief, Lente.
    Ik zal je met open armen ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet wachten tot de lente er is! :'( :'(
    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen